They say time heals everything but I'm still waiting


Idag har jag varit hos Rebecca och hon har läst om oss och våra livsvägar, själstal osv i sin numerologibok. Det var spännande och stämde läskigt bra. På mig i alla fall. Sen vet jag inte riktigt om Elin och Hanna men vem vet, dem kanske faktiskt är aliens från en annan planet som är hitskickade för att studera vårt beteendemöster, man kan aldrig veta...

Nu sitter jag och redigerar bilder på los småbarnos som Sahlberg skulle sagt (om hon ens skulle ta ordet barn i sin mun). Kommer kanske om en stund då. Annars är det natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Finis bildis! Din blusis är verkligen finis"

2010-03-16 @ 20:53:05
URL: http://love-type-thing.blogspot.com
Postat av: Anonym

:D Ja Elin är ju iallafall Hippie ;d

2010-03-16 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0