Lookbook

God morgon världen, eller god förmiddag kanske?

Nu sitter jag på skolan efter en lite hektisk morgon, stängde som vanligt av larmet och somnade sedan om vilken bidrog till lite tidsbrist i morgonbestyren. Men även jag kan, tro det eller ej, vara rätt så effektiv om det behövs. Sen jag kom hit har jag hunnit med att äta frukost i trevligt sälskap, snacka vurpor och träningsvärk från igår, ha morgonmöte med elevinformatörerna angående den nya (lite speciella...) loggotypen för Vittragymnasiet som från och med höstterminststarten (?) kommer att bli fristående efter att tidigare hört ihop med Vittra för - och grundskola :) Vi har också skrivit klart "Folkpartiets" partimotion till justitieutskottet ;)

Nu borde jag plugga svenska och fördjupa mig i litterära kärleksdefinitioner och tolkningar men det känns mer lockande att fördriva tiden framför lookbook. Utan att försöka agera modebloggare, för det är varken en önskan eller en strävan, så kommer här lite inspiration därifrån. Dels för att jag har tråkigt och som sagt inte vill kasta mig in i det stundvis deprimerande kärleksfenomenet och dels för att det här är fint. Mycket fint.


Nu måste jag på spanska men det kommer mer sen, inspirationen är oändlig...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjejen längst ner ser lite ut som Linda, tycker jag! :D

2010-03-19 @ 09:14:53
URL: http://www.tvanordarochenblogg.blogspot.com
Postat av: philippa

tjejen längst ner är ruskigt lik linda!

2010-03-20 @ 10:57:35
Postat av: Elin

Jag tyckte också att det såg ut som Linda!

2010-03-21 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0