Hej solen, trevligt att råkas


Min förkyldning vill av någon anledning inte ge med sig. Nu har jag hostat i snart en månad så därför åkte vi upp till HC idag och fick en starkare hostmedecin utskriven. Enligt apotektanten gör cocillana så att det bildas morfin i kroppen (?), det låter ju otroligt bra...hm... Efter sjukhusbesöket, hos världens knepigaste läkare, promenerade jag ner till byn och fikade på Åre bageri medan jag väntade på att pappa skulle bli klar med något skyltjobb och köra hem mig. Wienerbröd med hallon och färskpressad apelsinjuice. Sommarfika :) Som för att fira den första soldagen på länge. Egentligen är det ju sådär lagom kul att fika ensam men det var så gott att det inte gjorde något. Imorgon åker jag in till stan. Dels för att hämta min solhatt till Spanien (på måndag åker jag ju till Malung och sedan Stockholm, sen jag är bara hemma en dag efter det innan vi flyger till Nice), och dels i brist på annat att göra. Duved är inte speciellt kul i längden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick också cocillana, jag vart hög på't! HAHA :D

2010-07-18 @ 02:08:24
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: Emma

Men söto!! :o



Cocillana is THA SHIZZLE. Seriöst. Det är awesome. Min jobbarkompis såg rosa elefanter när hon använde det :DDDDD

2010-07-18 @ 18:14:34
URL: http://www.tvanordarochenblogg.blogspot.com
Postat av: Moa salén!

Tog CH, dig till HC Olsson? :D

2010-07-27 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0