Hej igen, härliga regniga Jämtland


Hej bloggisen, jag är hemma!
Resan har varit helt fantastiskt, både SM och alla andra grejor som vi har hittat på. Nu är både trött och sjuk igen men det var så himla värt.  På bilden lyckades jag på något vis att få Duveds vädret att se riktigt fint ut, vilken inte är riktigt sant. Från att ha stått på perrongen i Uppsala i 23 gradig värme och strålande sol kom vi hem till blåst, regn och ett tjockt lager dimma. Åh vad jag älskar Jämtland. Not. Jag ska visa bilder och berätta lite mer om Quidditch SM senare, det har aldrig varit så kul att förlora :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN IDIS! KOM DU MED UPPDATERING :D:D

2010-07-13 @ 22:21:28
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: Linda

FY FNUCK VAD SNYGGIS DU ÄR!!! JAG SITTER I MORGONROCK OCH HAR INTE DUSCHAT XD

2010-07-14 @ 08:55:18
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0