Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvudet

Bra dag igen! De börjar bli många nu, och det gillas! Idag har jag först gått i skolan, med bara en massa musik på schemat (förutom Spanskan men den kan ta sig...). Sedan gick jag till Gold´s med Linda och Ida Nyander. Vi tränade och gick sedan hem till Linda och åt glass, bra kombo! :D Där pratade vi nostalgi och lite gamla minnen från högstadietiden. Det är skönt att det är över men lite kan man allt sakna det ;) Vi kollade också länge i skolkatalogen och upptäckte många spännande människor ^^ Nu ska jag avsluta dagen med att läsa lite ur "Vadå Vegan?" boken, i morgon väntar nya äventyr :D 
Bara för att jag hittade awesomaste bilden på mig, Nyander, Sahlberg och PH (som jag redigerat väldigt fail, men nu är jag trött) på fejan (tagen av Sara) från vår klassresa till Norge. Vad tycks om våra brills? Särskillt mina är ytterst heta :D

Också i Trondheim, jag och Ida försökte ta oss ner till torget... eller nåt ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

är man azum fotograf så är man. saknar dig! <3

2010-01-22 @ 18:47:23
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, förlåt att jag skrev att du såg ut som 13 ... men i somras så la du ut "nu har jag gått ur grundskolan" o när ja läste de för ngn dag sen o va antagligen lite trött o tänkte att du mena 6:an med grundskolan, så de va därför jag trodde du gick i sjuan. aja förlåt..

2010-01-24 @ 01:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0