A melody i start but can't complete

Då var lovet alltså slut och imorn börjar skolan igen. Det har varit ganska så awesome men det ska också bli mycket skönt att återgå till det normala. Ska bli kul att träffa allt folk igen och förhoppningsvis blir VT2010 på Vittra en grym termin :) Förutsättningarna är goda ^^

Mycket shopping har det i alla fall blivit och trots att jag egentligen tycker att detta är väldigt töntigt så visar jag er ett par favoriter jag införskaffat. Jag är ju trots allt inte cool alls xD


1. Klännig från Bling i Göteborg(när den kommer användas har jag dock igen aning om). 2.  Söt sak/top/klänning från BikBok. 3. Klänning från VILA. 4. Skjorta även den från BikBok. 5. Tröja från Indiska.

En liten del i alla fall. Kjolarna blev så fula på bild och smyckena glömde jag bort.

Kommentarer
Postat av: Klara

Sketasnygga saker, du är min idol!

2010-01-12 @ 20:53:50
URL: http://klarahjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0