Fredag

Död, dödare, dödast (?) ;) Typ Elin, Ida, Chrille. Ja, han tar priset.

Igår var jag nämnligen i den kära, omtalade byn Hammarstrand. Vi såg på musikal som högstadiet på AO-skolan hade satt upp och i natt sov jag hos Elin. Välplanerad som hon är så satt vi uppe halva natten eftersom Elin skulle skriva klart sitt fördjupningsarbete (som ska in vid lunchtid idag). Jag älskar den där familjen för jag känner mig så hemma. Oplanerat och stökigt, det är så det ska vara! ;) Hanna hade i alla fall bakat en ruskigt god kaka så vi överlevde. Elin och Hannas grymt coola mormor joinade oss vid fikat. SÅ JÄVLA COOL! Min nya idol, lätt. "Och så har jag den här bruna blusen, och en liten grön sjal, ser det bra ut Elin?". Klart man måste checka klädseln när man ska ner på byn! ^^ 

Idag åker jag hem med nabon, vill vila och träffa görlsen så ni kan känna er bokade!

Kommentarer
Postat av: linda

AH! hon verkar ju underbar __

2010-02-26 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0