Oh what can I do, I still need you, but I dont want you now



Idag är det lördag och Linda är i stan = segt. Min mobil är också i stan vilket gör det ännu segare. "I don't need my cellphone", bullshit, men bra på att ljuga ihop argument är jag ju tydligen, om man ska se det possitivt. Igår har jag utvecklingsamtal och det gick väl inte sådär toppenbra. Eller vissa ämnen var glada överraskningar men efter att hon hade gått igenom matteomdömet blev jag sur också vilket inte gjorde det bättre. Hur lyckas man sänka sig från MVG i högstadiet till att knappt klara Matte A kursen?? Bra jobbat Ida. Efter samtalet gick jag och mammi på stan och köpte lite stuff till våren/sommaren, bland annat dessa shorts. Vi bestämnde också att jag förmodligen följer med till Spanien i sommar. Missar HatP i Skandinavien vilket är väldigt surt men det bli nog bra ändå. Pallar inte att vara hemma själv i typ massa veckor. Nu blir det sol och glass på altanen :)

Kommentarer
Postat av: R

asballa! :D

2010-04-24 @ 19:49:18
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är så sjukt fin olsson!!!



och shortsen var sjukt snygga! :D

2010-04-24 @ 21:32:12
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0