När ska jag förstå meningen bakom mina egna ord?

Det här kunde vart en bättre dag, i flera avseenden, ja, men fråga mig inte varför jag citerade vad jag just citerade. Allt som har med skolan att göra har dock gått toppen. NP var faktiskt ganska roligt även om det är jobbigt att erkänna det. Vi blev klara med "koll på cashen" och kristendomsplugget flöt på jättebra. Så himla intressant läsning, ja vet, men jag varken orkar eller känner att jag borde skriva något annat just nu. Jag har haft helt sjuka humörsvängningar senaste veckorna, mycket jobbigt, inte minst för min omgivning kan jag tänka mig. Rebecca diagnosticerade mig som manodepressiv i morse, tack för den du, gulle ;) 
Längtar något sjukt efter barndopet i Maj. Få komma bort, Göteborg, vår, faster!! <3 Underbart!

Kommentarer
Postat av: R

hhähäähähä puss gullet :*<3

2010-04-29 @ 10:21:17
URL: http://ieatkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0