Pulversåsen skar sig, jag är en usel kock

Jag måste villigt erkänna att matlagning, faktiskt kan vara riktigt roligt under rätt förutsättningar. Skillsen vill dock inte riktigt infinna sig. Idag har det varit en lång dag med sång, kör och musik. Är dock inte helt på det klara om jag ska gå kvar på musiken eller höra efter om det finns någon chans att byta till samhälle. Känner mig ärligt talat urdålig 2 dagar i veckan och det är inte roligt ^^ A ja, vi får väl se, kommer antagligen aldrig att våga byta eftersom jag nog kommer ångra mig, men, men...
Det ska faktiskt bli skönt att komma hem i helgen, saknar lugna lilla Duved (trodde aldrig att jag skulle säga det). Är nog inte skapt för storstan trots allt ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

saknar dig sötkorv!<3 att faila med pulversåsen är inte okej XP <3

2009-09-18 @ 09:40:45
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar din blogg! och du är så söt :)

2009-09-22 @ 05:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0