Tredje dagen med röktant röst


Lördag, jag är fortfarande förkyld och min röst är minst sagt speciell, hoppas att jag får tillbaka den till stenbrottet annars blir det illa. Idag känns det som jag nyssa vaknat fast jag varit vaken i ett par timmar, har med andra ord inte gjort mycket alls. Varit i Åre och handlat mat med mamma och suttit vid datorn. Skulle plugga men det var för tråkigt. Fin inställning där, måste få tillbaka motivationen på något sätt. A ja, ha en bra fredagskväll så ska jag gå och knarka lite C-vitamin och satsumas :)
Dagens outfit: Topp från H&M, Kjol från Monki, Basker från H&M och skor (som inte syns XD) också från H&M :)

Kommentarer
Postat av: Linda

du är den finaste olsson! du får ta och krya på dig!<3

2009-09-26 @ 18:59:02
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin! :D älskar kjolen! C:



//Ida

2009-09-26 @ 22:07:49
Postat av: Sahlberg

fan va fin du e olsson! ^^ det var sjukt kul i torsadgs :D men fortfarande rök/ica/burrigt hår tant?? ajdå! :/ krya på dig<3

2009-09-27 @ 15:24:12
URL: http://isahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0