"There is a reason why Sporty Spice is the only one of them without a fella"



Hej igen!
Idag har jag varit väldigt sportig, eller något! I alla fall så har jag tänkt på det ;) Först hade vi idrott på skolan, cirkelträning, väldigt tråkigt men säkert nyttigt. Sedan har jag och Ida N i stort sett bestämt oss för att börja med någon aktivitet, mest för skojs skull för att röra på sig och inte dö av tristess på eftermiddagarna. Kanske Yoga eller Pilates eller nåt? Ska försöka få med oss Linda också, även fast det kan bli en utmaning ^^

Förutom detta så har jag ju lämnat in min NK uppsats också en gång för alla. Skönt. Ikväll blir det stickcafé med Linda och hennes hantverkskompisar. Känner mig något malplacerad i sälskapet och sammannhanget i och med att jag är totalt lost när det gäller sådant. På sin höjd KANSKE jag kan få till en fingervirkning XD Imorn har jag inga lektioner, bara en föreläsning i "Don´t drink and drive", fram till lunch, sedan är jag ledig! På kvällen blir det bio med Elin och Hanna, och kanske lite fler folks? Tror vi har enats om Fame (!?) Elin fick ge upp sin dröm om "sommaren med Göran", thats life, jag bestämmer ^^;D

Kommentarer
Postat av: Linda

FINA DU!!!



och det gick ju prima med virkandet :)

2009-10-14 @ 21:37:53
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: ida

åh tack :)

you toooooooooooooooooooo!

2009-10-20 @ 18:54:38
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0