Messmörstorg


Igår var det fredag. På förmiddagen var nästan hela 1:an och såg på Sirqus Alfon på Storsjöteatern, det var ganska bra men tant-Ida fick nästan huvudvärk av alla lampor och specialeffkter ^^ Sedan var den mycket ansträngande skoldagen slut och jag, Lisa och Elin tog en sväng på det nya, gula torget som skulle invigas samma dag. Jag han dock inte stanna kvar på invigningen då jag skulle hinna med tåget till Duved, och här sitter jag nu :)

Imorn bär det av till London!! Kan inte fatta att det är sant, ska bli jättekul! Ska berätta hur det var sen... Ha ett megatrevligt höstlov!

Kommentarer
Postat av: Linda

äntligen! har väntat på ett blogginlägg hela dagen ^^



Du jag + london :D <3

2009-10-24 @ 14:20:44
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Sahlberg

visst var det bra!? :D såg ju det på torsdagskväll, älskade det xD ha det supergött i London! :) köp mig nåe fint ^^ x)

2009-10-26 @ 23:49:29
URL: http://isahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0