Nördigt är bra

Sjuk. Attans! Vaknade i natt av att jag svettades och frös på samma gång, misstänkte feber men när jag vaknade sedan på morgonen så kändes det mycket bättre. Dum som jag är gick jag till skolan ändå men upptäckte snabbt att det inte var ett bra val. Gick hem efter lunch igen eftersom allt bara snurrade. Eftermiddagen har varit jättejobbig eftersom jag utöver febern haft värk i hela kroppen men nu känns det lite bättre. Blir dock ingen skola för mig i morn utan för underhålla mig här hemma med matte och NK... Behöver jag muntras upp är det bara att titta på de härliga bilderna från London som jag föresten måste lägga upp här snart. Så länge får ni hålla till godo med lite nördighet.



Kommentarer
Postat av: Linda

Sjuklingar är vi allihopa allihoppa ^^



naw vad fina vi är ^^<3

2009-11-04 @ 12:24:54
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Ida

Nördigt är sjukt bra! :D

2009-11-06 @ 15:44:10
Postat av: rebecca

IDAAAAA DU MÅSTE UPPDATERA MEEEERA :D Din blogg är en av dom få jag pallar läsa hahaa :'D

2009-11-09 @ 22:44:08
Postat av: Sara

Idaa. Kanske lite bättre uppdatering vore något? :O ;)

2009-11-11 @ 08:11:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0