Dagen efter frusen champis


Söndag igen och jag känner mig sådär mysigt poetisk. Har dock fått en kraftig huvudvärk, undrar vad den kommer ifrån, mamma påstår att jag sovit för mycket (?) men jag tvivlar. Tidigare hade jag massor att skriva och perfekta meningar hopade sig i huvudet, nu har orden istället blandats ihop till en jobbig smet, attans också!

Det var riktigt mysigt igår, kände att jag behövde en kväll hemma. Inte för att jag brukar överanstänga mig annars heller men ladda batterierna gör jag bäst i våran egna, obekväma, sticksiga soffa. Pappa lagade mat, pizza, suprise! Eller nej, jag tror nog att det är typ det ända han kan laga. Han försökte också påskynda kylningen av läsken genom att stoppa den i frysen, det gick lite för bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 17:15:00
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Linda

Din pappa är awesome!!! XD

mupp med huvudvärk hoppas vi ses på nabon!!!

2009-11-15 @ 17:15:56
URL: http://wickeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0