Fredag och ledighet

Godmorgon! Solen skiner och ännu en fin dag väntar :) Såååå skönt att vara ledig idag!!! Har visserligen massa plugg och andra "måsten" som jag borde ta itu med men eftersom jag helt saknar motivation så skiter jag i det ;) Konstigt, riktigt såhär brukar det inte kännas i slutet av terminen, bara lite segt, men det har väl med gymnasievalet att göra kan jag tro.

Äh, nu tänker vi inte mer på det ;D Går dagen/kvällen var toppen och vi hade supermysigt och roligt, en precis "lagom" valborgsmässoafton. ska återkomma till ämnet sedan och visa lite bilder, i alla fall från badet. Kanske har någon bild från Broken också.

Hör sedan ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Supertrevligt!!! Tack för en snajsig kväll! :)

2009-05-01 @ 12:20:50
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0