Burning ambition

Godmorgon allihopa. Hela den här veckan blir väldig lugn, förutom allt plugg då. Idag går jag t ex bara halvdag för på eftermiddagen ska vi inte till Åre och titta på kulturskolans musikal. Burning ambition tror jag att den heter? Det kan ju bli spännande, de brukar ju vara av varierande kvalitet de där föreställningarna men vi kan ju hoppas på lycka denna gång för vårt eget bästa!

Annars ska jag väl inte göra mycket mer idag, blir väl att sätta sig med bildinlämning och No-uppsats efter skolan.

Idag har jag faktiskt målat naglarna, för ANDRA gången i mitt liv, riktigt stolt!! Eller har väl gjort det när jag var liten någon gång men inte som jag kommer ihåg, är riktigt dålig på det där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0