Vårfavoriter

Några "favvisar" från de stora kedjorna. Och då syftar jag INTE på vad som är modernt utan vad jag tycker är fint, och det kan ju vara lite speciellt ibland ;). Skulle i vilket fall gärna välkomna dessa i min vårgaderob. 

                                               Väska - H&M 179;-
                                       Jeans klänning - Indiska 399;-
                                            Lång skjorta - H&M 298;-
                                           Armband - Lindex 79,50;-
                                         Ballerinaskor - Indiska 149;-
                                           Stickad kofta - H&M 198;-
                                               Klackar - H&M 298;-


Kommentarer
Postat av: Linda

eftersom jag är typ världens bästa och sen har vi ju samma mamma så kan du ju ge mig väskan! ^^

2009-03-31 @ 16:38:53
Postat av: Olsson

Haha, "vår mamma..." XD

2009-03-31 @ 17:57:02
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0