Linda ska bli frisk!

Denna filur ska ta och bli frisk nu för det har jag bestämt. Hur kul tror du att "eget arbete" var idag kanske? 

 Fast i övrigt gick det ganska bra. Ganska jobbig skoldag fast det kändes ju mycket bra att göra något nödvändigt för en gång skull. Fick kläm på funktionerna på Matten, Gjorde muntliga nationella på Svenskan. På Spanskan kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men det var säkert bra det med, lyssnade nog inte ens med halva vänsterörat. Sedan No-prov, det 
gick nog bra tror jag :)

Föresten Linda, om du läser det här så hälsa till "vår" mamma XD



Kommentarer
Postat av: Linda

jag har dubbad mig till världens mäst friska människa ^^

2009-03-31 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0