Farmor och Farfar

Nu är jag just hem kommen från skolan. Kändes som en ganska soft dag. Först lite Engelska, workbook, vad annars (?) Sedan kakbak på HK:n, Lunch, No men plugg i biblioteket (gissa hur det gick? :D Slutade med att jag och PH satt och sjöng Majas Alfabets sånger för Klara... och för alla andra som ville -och inte ville- höra XD), Sedan Idrott med skidåkning på schemat som jag hade missat. Jag hör nämligen bara vad jag vill höra så jag, Philippa och Ida N tog en påtvingad promenad till Hamrelia, men solen sken så det var härligt. Efter det So där vi såg en andravärldskriget-film, kanske det enda vettiga på hela dagen? Haha. Ikväll kommer farmor och farfar så då blir det mys med te och mackor och kanske lite försenade födelsedagspresenter om jag har tur :D Hörs ikväll och om inte det i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0