Perfection

Ida har det varit en sådan där perfekt sommardag. Först jobbade jag men slutade redan vid 13. Vi var ute på förmiddagen och eftersom vädret var så fantastiskt så släpade vi ut baljor och fyllde med vatten så hade vi vattenlek med barnen. De lekte med båtar, skvätte vatten på varandra och vissa passade till och med på att hoppa i och bada lite ;) Efter det satt vi i solen och åt vattenmelon. På eftermiddagen har jag legat ute i solen på altanen, lyckades bränna mig på magen men annars så fick jag inte så mycket färg alls, typiskt! Efter det åkte jag, bror och fadern till Gevsjön och badade, det var faktiskt oväntat varmt i vattnet. Nu ska jag äta middag och sedan cykla ner till Linda en stund. Jag älskar fint väder!


Linus vid Gevsjön

Jag har på mig min fina sommarklänning från Gina

Kommentarer
Postat av: Linda

Din header är sjukt snygg nu olsson!!! BYT INTE!!!!

2009-06-26 @ 21:05:08
Postat av: Klara

Jag håller med gubben där uppe! ^^ Sjuuukt fin header! Jaa, men visst va de varmt o bada i gevsjön?!

2009-06-27 @ 11:56:34
URL: http://timeforklara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Oh, den är jättesöt :D

2009-06-28 @ 09:11:41
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0