Niornas lunch - filmtema

Godmorgon, godmorgon! 

Idag hade jag sovmorgon, det är alltså niornas lunch idag så vi behöver inte komma dit förrän kl 12.00, äta mat och gå hem igen. Kl.10.00 ska jag till bästaste L och göra i ordning mig, temat för lunchen är film och jag vet många som har kommit på riktigt bra utklädnader! (Själv ska jag vara Lilla My)Så eftersom jag inte behöver gå till Linda förrän 9.30 hade jag räknat ut att det räcker att ställa klockan på 9 eftersom jag varken ska sminka mig eller packa i ordning något, bara slänga på sig ett par jeans och en tröja, äta en macka och sticka iväg. Men ingen går ju enligt planerna och jag vaknar självklart kl 6.50. TYPISKT! Varför är min kropp så otroligt sämst på att ställa om sig, har som ett inbyggt alarm!

A ja, nu ska jag gå och koka te till mig och morfar.
(föresten, ska snart försöka lägga in lite heta bilder från Trondheim-resan)
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0