En dag kvar på jobbet

Nu var det länge sedan men bloggsuget har verkligen inte infunnit sig och då är det bäst för alla att jag låter bli XD Annars blir inläggen bara värdelösa. Vet visserligen inte vad jag ska skriva nu heller men en liten update kan jag väl få till. De senaste dagarna har sett ut precis lika dant för min del. Upp vid 7-tiden. Gå till jobbet, jobba till halv 4, hem och byta om till myskläder, vila/titta på tv, äta middag, göra något vettigt (t ex  skriva packlista eller  klippa naglarna, inte mer än så ^^), sedan dricka te och gå och lägga sig. Inte mer spännande än så alltså. Jag blir så seg efter en hel dag på jobbet. Leka med barn och vara ute i solen en hel dag tar faktiskt på krafterna, trott eller ej!

I Måndags var jag dock ledig och han med en tur till stan. Kan visa er vad jag köpte senare kanske.

Nu är det inte långt kvar till Malung och Täby! Men först är det dags för Svett-Olav. Och jag är mer otränad än vad jag varit någonsin, samt har precis varit förkyld. Toppen!

Utsikten uppifrån mig är inte så dum egentligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för hårdträning då! Vill du träna med mig kanske? Jag lovar att få dig i toppform på en vecka! XDXD haha! svett-olav nästa! :D:D



//Jonsson!

2009-07-02 @ 22:33:13
Postat av: Ida

HAHA, ofta jag ska kunna träna med dig! ;D Jag dog efter att ha gått upp för kyrkbacken! ^^

2009-07-03 @ 18:53:28
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0