Och mitt i allt så ska man räcka till



God morgon! Nu är det Lördag och Farmor och farfar har kommit hit. Så idag blir det väldigt lugnt och. Promenader, julmarknad i Åre, glögg framför brasan och julkortsmakeri i vardagsrummet. Åhh vad mysigt! Ikväll tror jag dock att jag ska till Klara och fira hennes födelsedag i efterskott, med görlsen :) Om jag inte minns fel. Så det blir nog fint!

Jag känner att jag är ur fas. Hade tänkt att skriva ett inlägg om den underbara gårdagen men det får väl komma snart då. Vilken oordning ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina fina du!<3

Vad mysigt det låter! särskilt med den där röda varma drycken ;) nomnom!



Kvällen blir awesome och vi har paket lalalala

2009-12-12 @ 12:04:09
URL: http://wickeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0