Let's play Hide and Seek

Godmorgon! Det är julafton i morgon! Kan ni fatta. Det känns sorgligt att det här är första året som jag inte riktigt längtar på samma sätt. Visst är det mysigt med jul men jag har inte direkt gått och räknat ner dagarna.

Just nu är jag "fast" hos Johnsons i stan och sitter och skriver på Rebeccas sega dator :) Vi had ju tjejmiddag igår... + Douglas och Chrille då, haha! Grym kväll med musik, skräckfilm och typ 150 tagna foton i photoboth! Det går en buss hem till Duved kvart i ett men då är jag inte hemma förrän halv fyra ändå med väntetid i Järspen. Kul liv!

Kommentarer
Postat av: Sara

"let's play hide and seek" tiihii, så hette jag på MSN i en vecka från igår! Haha! Underbart.



Ses vi något på jullovet baby? Du är finast, bäst och underbarast. Tack för julkortet. <3 <3

2009-12-23 @ 12:58:58
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan heller inte fatta!!! Det är verkligen skumt! Och visst saknar man att riktigt räkna ned! Men jag börjar få upp nån känsla i kroppen, kanske är det julkänslan som börjar infinna sig?! Inte en dag försent isånnafall!



Kram på dig!

2009-12-23 @ 18:01:45
Postat av: ida

ja, han är verkligen G R Y M ! helt otroligt :)



ja, vist är hon duktig? och så himla fin som la tid på att göra en till mig :) åh, tack ida, vad glad jag blir :) jag tycker du är så himla vacker och har så vacker röst och vackra kläder så det är ömsesidigt :)

2009-12-23 @ 22:08:21
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag tvingade mamma att slå in det XD så man vet ju aldrig hur det ser ut^^ När ska vi ses?! måste hinna innan du åker jag kommer ju sakna dig som attan!

2009-12-23 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0