Just don't ask me what it was

Dålig bloggdag, som de flesta dagar. Skärpning Ida, potentiellt nyårslöfte? Idag har jag varit hemma och julstökat. Är extremt trött och har vandrat runt som i ett töcken hela dagen men lite julkort och pepparkakor har det allt blivigt :) Jag är en riktig traditionstant har jag upptäckt. Så fort mama nämner att vi kanske skulle ta det lite lungt med all julstress, fokusera på familjen, skära ned lite på tomtarna och inte ha 100 sorters julgodis så får jag panik ;) Allt ska vara som det alltid ha varit! Känner mig som älskade Thomas Deutgen i dansbandskampen :D

Igår var det också mys föresten. Var hos Linda och åt godis och spelade en high tech version av "Game of Life". Älskar att man kan köpa barn på kredit ;) Sedan skulle jag gå hem och då satte vi på oss reflexvästarna och åkte spark i vintermörkret. Åh vad jag tycker om dig... och "du vet vem" som renskriver sin facebookstatus :D


Underbar skylt på dörren till musiksalen! Vi Esteter behöver lite hjälp på traven förstår ni :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja olsson fy skäms! Blogga mera! (ska jag säga!)



Jag har verkligen Time of my life monments när vi tar sällskap, det är fruktansvärt mysigt! Kvalitets tid!<3

2009-12-20 @ 15:45:42
URL: http://wickeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0