Hej mitt vinterland

I måndags kom det som de flesta vet mängder med snö, i jämförelse till vad som kommit innan i alla fall. Snön la sig ju väldigt sent i år och denna veckan är nog den första denna säsong med ordentligt vinterklimat här uppe.

Inatt har jag bara sovit ca 4 h så det kommer inte vara världens gladaste Ida ni möter. Dålig timing då att dagen är så pass späckad, eller aktiv. Först skola med idrott och naturkunskap, sedan julklapps-och nyårsklänningsshopping, efter det fika med jämtnörd och på kvällen eventuell träning på Gold's med Linda. Nu måste jag äta frukost och springa till bussen. Vi höres :)


Mysig, varm outfit: Skjorta köpt i Spanien, Kofta från Rut med flera, vantar från Åhléns, Raggsockor från Indiska och skor köpta på Scorett.

Kommentarer
Postat av: rebecca, bex, kex, whatever.

sööötida. Vi måste dansa imorn hahaha...... :d

2009-12-16 @ 23:56:18
Postat av: Linda

MWAA! så sjukt söta bilder!!!! :D <3

2009-12-19 @ 10:41:11
Postat av: ida

åååååh tack ida! :')

ja, det är en fotobok, med bilder jag tycker om på mig själv som jag har exprimenterat fram med kameran det här året och några kort jag har tagit under året som jag tycker särskilt mycket om :) hihi



på fujidirekt.se kan man ladda hem et program och då väljer du format och pärm och allting sen designar du den helt själv med text och bilder i olika storlekar och allt :) jag bleb helt kär och har gjort hur många som helst som jag ska köpa någon gång.. :P haha :)



oj vad långt det blev. hahahaha

2009-12-19 @ 23:31:45
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0