Små cyklar som far omkring

Imorse tog jag och papsen en cykeltur bort till Playa de Salinas, en strand ca 2 mil bort. Vi hade det jättemysigt och badade i havet, på vägen tillbaka åt vi frukost bestående av churros (som långa, friterade, våffelliknande saker)  som man doppar i en slags varm choklad, tydligen en klassiker här, vi brukar oftast äta dem på kvällen när vi är nere på strand promenaden (kanske känns lite mer "svenneaktigt", som efterätt då) men Spaniorerna äter det som frukost :D Det är väl i stort sett vad som hänt idag förutom bad i poolen och kortspel, men i morn blir det nog stranden igen.

Angående rubriken så är det en barnlåt som jag älskade när jag var liten, har en gullig video (vad har vi inte familjefilmer på? ;D) när jag sjunger: "små cyklaj som faj omkjing, dom hös nästan ingenting, lite jassel och lite pling, jassel, jassel, jassel, jassel och pling!". Sweet :)

(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaaw! Myys :D <3

2009-08-08 @ 17:49:11
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0