A whole new world

Nu så är jag äntligen hemma från min första skolvecka på Vittra. Är instalerad i lägenheten nu också, även om mitt internett inte är det, därav ingen update. Det allmänna, första intrycket när det gäller skolan är dock bra, musikpedagogen är super och min ansvarspedagog (läs handledare) är det också så det ska nog bli bra.

När lägenheten är lite mer färdig så ska ni få bilder men nu så har jag inget alls att visa upp så ni kan få se rosettfrisyren jag hade på picknicken i Fredags, dock en väldigt failad "fuskvariant" pga min hårlängd och  värdelösa hårkvalitet.


Kommentarer
Postat av: Linda

ich liebe es! så grymt snygg!!

2009-08-29 @ 08:32:51
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Sara

Sååå fint baby! <3 saknar mitt hjärta <3

2009-08-29 @ 09:52:40
URL: http://sotsara.blogg.se/
Postat av: philippa

Superfint!

hur fick du till den? jag kan ju säga att hårlängd inte hjälpee :P jag har INTE fått till nån än =)

<3

2009-08-29 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0