Klänning!

Köpte en klänning till skolavslutningen igår. Var lite tveksam till att visa bilden från "Monkis" hemsida eftersom den är 1000 gånger snyggare i verkligheten. Inte riktigt så mycket vidd som det ser ut samt inte "lika rosa" = finare färg irl. Den är också lite glansig i tyget och lite "festligare" än vad bilden visar ;D 

Var lite osäker på de från början men tror det blir bra. Annars får jag väl köpa en annan till avslutningen om jag hittar något bättre. Är säker på att jag i vilket fall kommer att använda den ganska mycket ändå :D Axelbanden är avtagbara så jag kommer att ha den som tubklänning. Tänker mig "tunna" (inte för stora) guldsmycken och söta skor med liten klack till :)





Kommentarer
Postat av: Sara

superofin honey, aha, honey honey!

2009-04-29 @ 17:43:02
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0