Hemma!

Hem ljuva hem! Fast ändå, turen var grymt kul och jag ångrar inte en sekund att jag följde med. Fatta häftig känsla att vakna i en "snögrotta" mitt på fjället, kliva ut och se grillplatsen och allt långt nedanför sig. I och för sig var det dimma så man såg inte så mycket av det men ändå... Det blåste lite nere vid Björns tält och elden men uppe vid våra bivacker var det ganska lungt. Man frös inte heller så mycket på natten (inte som i tält), det droppade inte från taket, det var lä och det var rymligt så man slapp cellskräck.

Om jag ser sliten ut så är det ingen emot hur jag känner mig men det var värt det. Grymt kul hade vi :D Bilder kommer antagligen sedan. 

Kommentarer
Postat av: Klara

Grymt kul!! :D

2009-04-03 @ 13:45:17
URL: http://timeforklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0