Försenad update

Tänkte skriva ett inlägg imorse när jag vaknade men hade absolut inget att skriva om och inte är det mer nu ;) Idag har jag gjort... ingenting. Typ suttit vid datorn och tittat på TV. Är det lov så är det, väldigt skönt.

Imorn har jag inte några planer heller, nån som vill hitta på någon så slå en signal ;) På Söndag åker jag däremot ner till GBG, ska bli roligt.

Nej, nu är jag sugen på scrapbooking, ska nog masa mig upp ur soffan och göra ett par Lo:s, blir de bra så visar jag er kanske resultatet här sen. Ikväll har vi gäster så jättemycket mer bloggande kanske det inte blir men som sagt, vi får se!

Orkade inte ta någon outfit bild, har i vilket fall bara på mig blå Jeans från JC och Vit topp från Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0